حضور بازیگر ترک حریم سلطان در سریال ۴۰ قسمتی شبکه سه

حضور بازیگر ترک حریم سلطان در سریال ۴۰ قسمتی شبکه سه

پیش از این در خبرهایی که از این سریال منتشر شده بود اعلام شد که قرار است چند بازیگر شناخته شده ترک در آن ایفای نقش کنند؛ هر چند که سازندگان سریال آوای باران به علت نامشخص بودن وضعیت دریافت مجوز حضور بازیگران سریال‌های ماهواره‌ای در این سریال از اعلام اسامی آنها خودداری می‌کنند، هفته نامه «صبا» در تازه‌ترین شماره خود به نقل از یک منبع آگاه از حضور «اوکان یالابیک» بازیگر نقش ابراهیم پاشا در سریال «حریم سلطان» خبر داده است.

این در حالی است که محمد هاشمی اصل(تهیه‌کننده) در گفت‌وگویی با این هفته نامه از اعلام صریح نام بازیگران ترک این مجموعه خودداری کرده اما گفته است: برای پیشبرد قصه از تعدادی بازیگر ترکیه‌ای هم استفاده کردیم. کسانی که مخاطب شبکه‌های ترکیه‌ای باشند برخی از این بازیگران را می‌شناسند. اما بازیگر شناخته شده‌ای هم داریم که سریال معروفی را در حال پخش از شبکه‌های ماهواره‌ای دارد و مخاطب ایرانی او را می‌شناسد.

وی در ادامه افزوده است: اما به دلیل این‌که هنوز مجوز حضور این بازیگر را در سریال‌مان نگرفته‌ایم در این باره نمی‌توانم قطعی صحبت کنم و ترجیح می‌دهم نامی هم به میان نیاید تا در آینده نزد مخاطبان تلویزیون بدقول نشویم.در ضمن به دلیل این‌که احتمال حذف یا مجوز ندادن وجود دارد داستان را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که عدم حضور این کاراکتر خللی در روند قصه ایجاد نکند. این را هم بگویم در صورتی که تلویزیون موافقت نکند اصلا اصراری به حضور این بازیگر نداریم.

گفتنی است «آوای باران» ملودرام اجتماعی است که در ۴۰ قسمت داستان زندگی دختری به نام باران را در دو مقطع دهه ۷۰ و ۹۰ روایت ‌کند؛ دختری مرفه که به دلایلی گرفتار باند تکدی‌گری می‌شود. نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می کند که پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. از دیگر بازیگران و نقش های اصلی این سریال می توان به ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشان، الهام چرخنده، مهران احمدی، سپیده خداوردی، امیردژاکام، سیاوش خیرابی و مهران رنجبر اشاره کرد. این سریال قرار است پس از سریال «پژمان» سروش صحت روانه آنتن شبکه ۳ سیما شود.


نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت20:16---13 مهر 1392
واقعا که...

fateme
ساعت14:57---12 مهر 1392
سلام.ممد جان با افتخار لینکت میکنم.مطالبتم خوندم جالب بودن دوس داشتم.مرسی که اومدی.
زور سپاس


سمر
ساعت15:24---9 مهر 1392
از زندگـــــی کســی حذف شدم

کــــه برای داشتنش

خیلــــی هـا را

از زندگــــــی ام حـذف کرده بودم....


solaleh20
ساعت14:03---9 مهر 1392
عجــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــبــــــــــــــــــ

یه دختر استقلالی
ساعت20:56---8 مهر 1392
ای هستم درس می خونم میام نظر هارو چک میکنم حالا مطلب نمی زارم مرسی به یادم بودی

سمر
ساعت14:27---8 مهر 1392
مرسی زیبابود.....................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, ] [ 12:25 ] [ mohammad ]
[ ]